ارائه خدمات مسافرت داخلي و خارجي ( فروش بليت هواپيما ، تور ، ويزا و رزرو هتل ) براي سفرهاي سياحتي و زيارتي و همچنين مأموريت هاي شغلي .
افزایش سطح کیفی و کمی خدمات شرکت ، رعايت قوانين و استاندارد سازمان هاي ذيربط و کنترل کیفیت خدمات به منظور ارتقاء سطح رضايتمندي مشتريان و حفظ ایشان .
احترام به حقوق مشتریان و پايبندي به اصول مشتري مداري و اخلاق حرفه اي و پاسخگويي مناسب به خواسته ها و توقعات منطقي ایشان .
بکارگیـری و جـذب کارکنان متخصص و متعهد و افــزايش سطح دانش ، مهـارت و تجـارب پرسنل با ارائه آموزش های مستمر و ارزیــابی هـای متوالی به منظور معرفي جاذبه ها و مقاصـد گردشگري و برنامه ريزي و اجراي تورهاي مسافرتي متعدد و متنوع تفريحي ، فرهنگي ، علمي و نمايشگاهي .
ايجاد فضاي مناسب و افزايش سطح ارتباط جهت جذب ، بكارگيري و بهره برداري از خلاقيت ها ، نظرات و پيشنهادات ارزنده مشتريان در جهت نيل به اهداف شركت با برقراري کانال های ارتباطي مناسب و نوين نظیر سایت اینترنتی و سامانه ارسال پیامک به منظور سهولت در برقراري ارتباط .
تأمین منافع شرکت و سودآوری بیشتر از طریق رضایتمندی ، وفاداری و ماندگاری مشتریان کنونی و توسعه بازار هـدف و جذب مشتریان جدید .
افزایش تنوع و توسعه فروش تورهای زمینی و ریلی ایرانگردی با توجه به وضعیت نرخ ارز .
هماهنگي برگزاري همايش ها ، سمينارها و نشست هاي تخصصی .
اطلاع رساني تورهاي ويژه با قيمت هاي استثنايي از طريق ارسال پيامك و ايميل .