جلب اعتماد و تأمين امنيت خاطـر مشتريان در خصوص كيفيت خدمات خريداري شده و اطمينان از اجراي تعهدات و ارائـه قيمت هاي واقعي در هرفصل از طریق حذف واسطه ها
افزایش سطح کیفی و کمی خدمات شرکت ، رعايت قوانين و استاندارد سازمان هاي ذيربط و کنترل کیفیت خدمات به منظور ارتقاء سطح رضايتمندي مشتريان و حفظ ایشان
احترام به حقوق مشتریان و پايبندي به اصول مشتري مداري و اخلاق حرفه اي و پاسخگويي مناسب به خواسته ها و توقعات منطقي ایشان
بکارگیـری و جـذب کارکنان متخصص و متعهد و افــزايش سطح دانش ، مهـارت و تجـارب پرسنل با ارائه آموزش های مستمر و ارزیــابی هـای متوالی به منظور معرفي جاذبه ها و مقاصـد گردشگري و برنامه ريزي و اجراي تورهاي مسافرتي متعدد و متنوع تفريحي ، فرهنگي ، علمي و نمايشگاهي
ايجاد فضاي مناسب و افزايش سطح ارتباط جهت جذب ، بكارگيري و بهره برداري از خلاقيت ها ، نظرات و پيشنهادات ارزنده مشتريان در جهت نيل به اهداف شركت با برقراري کانال های ارتباطي مناسب و نوين نظیر سایت اینترنتی و سامانه ارسال پیامک به منظور سهولت در برقراري ارتباط
تأمین منافع شرکت و سودآوری بیشتر از طریق رضایتمندی ، وفاداری و ماندگاری مشتریان کنونی و توسعه بازار هـدف و جذب مشتریان جدید
اخذ مجوز فروش بلیت قطار از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
دریافت سهمیه اعزام به عتبات عالیات و حج عمره از سازمان حج و زیارت
افزایش تنوع و توسعه فروش تورهای زمینی و ریلی ایرانگردی با توجه به وضعیت نرخ ارز